6 Ağustos 2011 Cumartesi

0 Kiğılı'nın hedefi Çin'de mağazalaşmak


Şu an 200 mağaza ile tüm Türkiye, Türki Cumhuriyetler ve Ortadoğu'da hizmet veren Kiğılı, 2011 yılı sonunda 220 mağaza sayısına ulaşmayı hedefliyor. Ağustos ve Ekim aylarında İstanbul Arenapark AVM, Ankara Atlantis AVM, Diyarbakır Ninova AVM ve Düzce'de Krem AVM'de açılacak 4 mağaza ile mağaza sayısı 204'e ulaşmış olacak. Açılacak mağazalar ile ilgili Kiğılı CEO'su Hilal Suerdem şu açıklamalarda bulundu: "Türkiye'de Kiğılı olarak gösterdiğimiz emeğin sonuçlarını tüketicilerimizden olumlu geri bildirimler olarak alıyoruz. Markamıza yaptığımız büyük yatırımlar ve yurt dışında açacağımız yeni mağazalarımız ile dünya markası olma yolunda hızla ilerliyoruz. 2011 yılı sonunda 2010'a göre yüzde 30 artışla 350 milyon TL Ciro elde ettik. 2023'te Türkiye'den çıkan ilk 10 dünya markası arasında olacağımıza inanıyorum. Ortadoğu, Türki Cumhuriyetler ve Türkiye'den sonra en büyük hedefimiz Çin'de de mağazalaşmak. İlk etapta 20 mağaza ile Çin'de hizmet vermeyi planlıyoruz. Bu hedefle Çinli ortaklarımızla görüşmelerimizi başlattık. Sadece Çin'e yapacağımız yatırım ise 150 milyon doları buluyor."

Uzakdoğu'da da bir yapılanma düşündüklerini ve tedarik anlamında Çin'de işbirliği yaptıkları firmaların olduğunu belirten Suerdem sözlerine şöyle devam etti; Çin'deki tedarikçiler bizim imalat kalitemizi ve fiyatlandırmamızı görüyorlar. Kendi iç pazarlarında iyi bir talep olacağını düşünüyorlar. Türkiye'dekinden 50 katı daha fazla büyüme potansiyeli Çin'de Mevcut".

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Pazarlama Online Copyright © 2012