E-ticaret hacminin 12 milyar TL'yi aştığı ve Facebook gibi sosyal ağların e-ticarete yeni boyut kattığı bir dönemde Türkiye'nin ilk Social Commerce Eğitim Programı, Kadir Has Üniversitesi'nde başlıyor.
Private Shopping ve Grup Satın Alma modellerinin mercek altına alındığı programda sosyal medya uygulamaları, sosyal medya pazarlama modelleri, sosyal satış ağı kurma teknikleri, sosyal alışveriş trendleri ve sosyal müşteri ilişkileri yönetimi (Social CRM) gibi birçok konu geniş bir yelpazede sektör uzmanları tarafından anlatılıyor. Diğer yandan "fikir aşamasında olan bir projenin nasıl verimli bir iş modeline dönüştürülebileceğinin" anlatıldığı Proje Yönetimi, Finansal Yönetim, Operasyon Yönetimi gibi kritik konular işleniyor.
Program Kadir Has Üniversitesi'nde 23 Mayıs 2011 tarihinde başlıyor. Sosyal Medya Akademisi tarafından hazırlanan 7 haftalık yoğun program 22 modülden oluşuyor.
MarketingTurkiye
0 yorum:
Yorum Gönder