MediaMind tarafından yapılan bir araştırma, display reklamlarının konum, boyut ve kullanım zamanının önemini ortaya çıkardı.
Telekom reklamlarında, reklamların seyahat, teknoloji, haber, eğlence ve finans sitelerine yerleştirildiklerinde geri dönüşümün daha fazla olduğunu belirten MediaMind, rich media reklamlarının günlük hayat ve stille alakalı web sayfalarında daha etkin olduğunu iletiyor.
Büyük boyutlu reklamların, küçüklere kıyasla daha fazla geri dönüşüm oranı olduğunu da belirten MediaMind, en çok geri dönüş sağlayan banner boyutlarının 300×250 ve 300×600 olarak belirlendiğini iletiyor.
Online site ziyaretçilerinin reklamları birkaç kez görüntüledikten sonra tıklama oranlarının arttığını da belirten dijital reklam firması, özellikle üçüncü gösterimden sonra dönüşüm oranının hızla arttığının araştırma ile ortaya çıktığını iletiyor.
Mobil reklamların standart online reklamlara kıyasla dönüştürme oranın çok daha fazla olduğunun da belirtildiği araştırmada, özellikle Telekom sektöründe mobil reklamların displaylere oranla 6 kat daha fazla etkili olduğu bilgisi paylaşılıyor.
Eticaretmag - Fulya Uygun
0 yorum:
Yorum Gönder