Örneğin:
- Online olarak harcanan zamanın %20’si sosyal networklerde harcanıyor.
- Online olarak -harcanan zamana- göre en aktif sosyal network kullanıcıları 11.1 oranla İsrail’den. Onu 10.7 ile Arjantin, 10.4 ile Rusya izliyor. Türkiye ise 10.2 ile dördüncü sırada.
- Araştırmanın başka ilginç sonucu da kadınların, erkeklerden daha fazla sosyal network kullanıcısı olması. Örneğin, kadınlar dünya genelinde 6.5 saat ile erkekleri (5.0) geride bırakıyor.
- Yine araştırmaya göre sosyal networklerde en çok 15-24 yaş arası bireyler zaman geçiriyor. 15- 24 yaş aralığında olan kadınlar toplamda 8.6 saat zaman geçirirken erkekler 7.5 saat geçiriyor.
- Mobil olarak sosyal networklerde geçirilen zamana bakılınca İngiltere’nin % 35.4 ile lider olduğu görülüyor. Onu % 32.3 ile ABD izliyor.
Sosyalmedyaport
0 yorum:
Yorum Gönder