10 Eylül 2011 Cumartesi

Temmuz 14 – 18 tarihleri arasında CouponCabin.comtarafından 2554 ABD’li tüketici ile yapılan araştırmayagöre, ABD’li tüketicileri %74′ü online kupon ya da indirim kodu kullandıklarını belirtti.

Katılımcıların %36′sı her ay düzenli olarak online kupon ya da indirim kodu kullandıklarını belirtirken, %11′i neredeyse her hafta kupon ya da indirim kodu kullandıklarını iletti.
CouponCabin yetkilileri, ekonomik sıkıntıların tüketicileri online kupon ve indirim araştırmaya ittiğini belirterek, ekonomi yavaş yavaş iyiye gittiği halde, kupon ve indirim araştırmanın tüketicilerde alışkanlık haline geldiğini, bu nedenle kullanımların artarak devam ettiğini eklediler.
Kupon ve indirimlerin en çok kullanıldığı alanlar ise;
  • Yemek ve şarap – %49
  • Giyim – %39
  • Evcil hayvan ihtiyaçları – %28
  • Güzellik malzemeleri – %25
  • Kitap ve dergiler – %24
olarak belirtildi.
CouponCabin.com Başkanı Jackie Warrick, online kupon kullanımlarında geçen seneye oranla %23′lük bir artış yaşandığını, bunun kupon kullanımının ekonomik bunalımdan sonra alışkanlık haline geldiğini kanıtladığını iletti.
Eticaretmag

1 yorum:

  1. You are writting some interesting and Best content i also bookmark this url....You guys are writing some Amazing tips. This article really helped me a lot. Thanks for sharing this. Totally Awesome Post Please Keep Posting Regulary... you are totally awesome...
    Medlife Coupons
    Via Coupons
    Jet Airways Coupons
    GoAir Coupons
    Etihad Coupons

    YanıtlaSil

 

Pazarlama Online Copyright © 2012